06.12.2016

És a les vostres mans

Un cop païda la dura derrota encaixada contra el San Juan de Montcada, el Vic vol tornar al camí de la victòria i encetar aquest mes de desembre amb bon peu. Al davant, tindrà un Sant Cugat irregular i ferit en l'orgull després de rebre un dur correctiu a casa fa dos dies contra l'Andorra (0-3).

Amb el cap fred i amb el pas dels dies, resulta francament difícil treure conclusions positives del partit de Montcada: el joc gasiu i poc brillant; la poca efectivitat de cara a barraca; les dues expulsions absolutament condicionants. Tot plegat exigia passar pàgina com més aviat millor, però han hagut de passar dotze dies perquè l'equip tingui l'oportunitat de redimir-se i revindicar-se de nou davant l'afició i sumar tres punts balsàmics abans d'afrontar una nova aturada de deu dies. Per aconseguir la fita, Xevi Melero i Rafa Rodríguez hauran de fer un cop més de prestidigitadors per conformar un altre onze inèdit, a resultes de les nombroses baixes en la plantilla. David Busquets i Gerard Enrich són baixa per sanció; Isma i Carrascal, per lesió; per la seva banda, Robert podria tornar a l'equip.

El Sant Cugat de José Alcaraz partia, a principis de temporada, com un dels equips a tenir més en compte, però de moment no sembla haver trobat el ritme adequat de competició en el seu debut a Primera Catalana. Malgrat l'inici titubejant, ocupa la desena posició, a només dos punts dels vigatans. Javier Ruiz, amb cinc dianes, és el seu referent en línia atacant. La igualtat màxima que regna en la categoria propicia salts descabellats en l'engraellat, de manera que els tres punts en joc aquest dijous són de màxima importància abans d'afrontar el tram final de la primera volta.

En resum: el Vic ha de recuperar els tres punts perduts a Montcada per la via ràpida i l'única manera d'aconseguir-ho és marxar de pont amb la feina feta i la sisena victòria a la butxaca.