01.12.2016

La Fundació UE Vic presenta un Campus de Nadal centrat en el treball individual i la pedagogia

La Fundació Unió Esportiva Vic acollirà els dies 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre la segona edició del Campus de Nadal. La iniciativa, que ja es va celebrar l'any passat amb un gran èxit d'assistència, pivotarà aquesta temporada al voltant de dos nous eixos: l'evolució de la tècnica individual del futbolista, per perfeccionar totes les fases del joc, i l'assumpció dels valors pedagògics inherents a qualsevol pràctica esportiva. "L'objectiu que ens marquem és que els jugadors que vinguin al Campus s'ho passin molt bé, millorin com a futbolistes i es desenvolupin com a persones", explica el director Esportiu de la institució, Ramon Carrascal.

Cada jornada començarà a les nou del matí i s'allargarà fins a les dues del migdia. A més, els pares que ho vulguin podran deixar els seus fills a dos quarts de 9. El certamen estarà obert a tots els nois i noies d'entre 4 i 15 anys. El preu de la matrícula serà de 30 euros per a participar a tot el Campus i de vuit per dia. Les inscripcions ja estan obertes i es poden formalitzar a les oficines de la Fundació en l'horari habitual: cada tarda de cinc a vuit. Totes les activitats es duran a terme a les instal·lacions de l'Estadi Municipal de Futbol de Vic.