28.11.2016

La lesió d'Oriol Anglada marca un cap de setmana intens

Aquest cap de setmana ha quedat tacat per la lesió d'Oriol Anglada. El lateral del sènior de la Fundació UE Vic afrontava un partit important a casa contra el Gurb. Al minut 20, quan el marcador encara no s'havia mogut, va rebre una dura entrada d'un jugador rival. Com a conseqüència de la falta, va patir una fractura al turmell esquerre. Anglada va ser ràpidament traslladat a l'hospital, on el van operar d'urgència. El crack blanc-i-vermell es recupera favorablement de la lesió, que el mantindrà apartat dels terrenys de joc durant uns mesos, però la companyonia de tots els seus companys de la Fundació l'ajudarà a recuperar-se ràpid per poder tornar a vestir-se de curt ben aviat. El partit del Quarta Catalana va quedar suspès i el marcador provisional és d'empat a zero.

Pel que fa a la resta de compromisos, les sensacions han estat molt bones un cap de setmana més. Els prebenjamins van jugar dissabte a casa contra el Castellterçol. Els vigatans van treballar de valent per sumar un punt i l'empat a un final va fer justícia als esforços de tots dos equips. Una categoria per sobre, el Benjamí A va tornar a demostrar que està en un moment de forma extraordinari: es va imposar al Gurb a domicili per 2 a 4 i es va situar líder de la seva categoria. Els companys del Benjamí B va tenir menys sort i va perdre a casa contra el Sant Vicenç per 5 a 8. Els nois del C, de la seva banda, van sumar els tres punts després de derrotar l'Escola de Futbol Ripollès per 6 a 4 en un enfrontament obert i amb alternances constants.

Els alevins també han tancat un cap de setmana molt bo. L'A continua intractable i manté el liderat de la lliga després de superar el Roda de Ter per un contundent 0 a 16. En la mateixa línia, el B va imposar-se al Santa Eugènia de Berga amb molta solvència (8-4) i va escalar posicions fins a situar-se a la zona noble de la taula. Als infantils, en canvi, els va faltar un punt de fortuna per sumar. L'A va oferir una gran imatge contra el Voltreganès a casa, però va acabar cedint un ajustat 1 a 2. El B tampoc va tenir sort al camp del Seva i va marxar-ne amb les mans buides.

Els cadets, de la seva banda, continuen llançats. Els nois de l'A van sumar la novena victòria consecutiva (de moment, ho han guanyat tot) superant l'Escola de Futbol Ripollès a domicili per 1 a 5. Els vigatans continuen líders i ofereixen una imatge fantàstica al damunt de la gespa. Els seus companys del Cadet B no van poder sumar els tres punts, però van plantar cara al Vilomara fins al tram final (1-3).

Finalment, el Juvenil va veure estroncada la seva bona dinàmica. Els de Pau Sanmartí feia dues setmanes que no encaixaven una derrota i afrontaven amb il·lusió la seva visita al camp del Manlleu, en el marc del clàssic comarcal. Els manlleuencs, però, van superar els nois de la Fundació per 5 a 2, malgrat que el derbi va estar obert fins els darrers compassos.