25.11.2016

La Fundació UE Vic recull 85 quilos d'aliments per al Tupí de Vic i el primer equip 40 per al Gran Recapte

La Fundació UE Vic i la UE Vic, el club que gestiona el primer equip de l'entitat, han participat en dos recaptes solidaris. La institució que agrupa tots els equips del futbol formatiu ha organitzat una recollida d'aliments solidària per al menjador social El Tupí de Vic, una iniciativa que ja va dur a terme l'any passat. En total, la col·laboració de les famílies dels esportistes ha permès recaptar 85 quilos d'aliments, una desena més que el curs anterior. El primer equip de la UE Vic, per la seva banda, ha organitzat una sortida al supemercat amb jugadors del futbol formatiu. Tots junts han recollit més de 40 quilos de productes alimentaris que han fet arribar als voluntaris del Gran Recapte d'Aliments. Entre les dues iniciatives, el Vic ha aconseguit donar prop de 130 quilos de menjar a les persones que més ho necessiten.

El recapte solidari d'aliments de la Fundació, pensat per ajudar El Tupí, es va engegar dilluns. Durant tota la setmana, les famílies dels esportistes, els mateixos jugadors, els entrenadors i tothom qui ho ha volgut han deixat productes a tres grans caixes situades a les oficines del club. S'han recaptat, bàsicament, pasta, llegums, llet, oli i conserves de carn i peix. El vocal d'Acció Social de la Fundació, Sagi Barnolas, ha explicat que "és la nostra manera de col·laborar amb les entitats de la ciutat que ajuden els que més ho necessiten" i ha agraït "l'extraordinària col·laboració dels pares, els nois i totes les persones que han donat aliments de manera completament desinteressada".

Per altra banda, la recollida d'aliments del Gran Recapte ha estat liderada pels jugadors del primer equip. Junts han fet un pot comú per finançar una sortida al supermercat i omplir els carros de productes per donar. Han aconseguit recollir prop de 200 euros que s'han gastat en els aliments que demanaven els organitzadors del recapte. Els capitans Pep Puigdesens i Ramon Carrascal s'han passejat per un dels Esclats de Vic acompanyats de quatre jugadors de la Fundació. Junts han fet la compra i l'han donat íntegrament a voluntaris del Gran Recapte. "Així també fem club i ensenyem valors als nostres jugadors", ha apuntat Ramon Carrascal, que a banda de capità del primer equip és director esportiu de la Fundació.