21.11.2016

La Fundació organitza un recapte d'aliments solidari per un menjador social de Vic

La Fundació Unió Esportiva Vic ha posat en marxa aquesta setmana un recapte solidari d'aliments. Coincidint amb l'arribada de les festes nadalenques i del fred, els menjadors socials necessiten més productes per atendre l'augment de la demanda. Per aquest motiu, el club ha decidit tornar a engegar una iniciativa com la de la temporada passada, que va permetre recaptar més de 80 quilos d'aliments. En aquesta ocasió, els donatius es tornaran a fer arribar a El Tupí de Vic, un menjador solidari que atén persones en risc d'exclusió social que no es poden alimentar correctament per falta de recursos.

Els responsables del Tupí demanen, especialment, productes bàsics, com llegums, conserves de carn i peix, oli i llet. "La Fundació és una entitat que respon a les necessitats del seu entorn i per això ens sentim en l'obligació de tirar endavant aquest tipus d'iniciatives", explica el president de la institució, Ignasi Puig. El club convida tota la massa social a participar en el recapte per garantir-ne l'èxit. De moment, els jugadors del primer equip ja s'han compromès a fer un gran donatiu conjunt. Els aliments es poden dipositar en unes caixes especialment habilitades a les oficines del club, que estan obertes cada tarda de cinc a dos quarts de 9.