21.11.2016

Els resultats del cap de setmana

El novembre està sent un mes molt profitós per als equips de la Fundació UE Vic. Després d'un octubre d'arrencada, tancat amb balanços positius però irregulars, en les últimes setmanes els conjunts del futbol formatiu ausetà han demostrat que estan en plena forma. El sènior de Quarta Catalana capitaneja la bona ratxa dels equips vigatans. Aquest diumenge va recuperar el camí de la victòria al camp del Santa Eugènia. La visita era complicada, però els homes de Moi Costa es van sobreposar al gol local i van acabar guanyant per 1 a 2. Eloi Castro, porter del Cadet, va ser titular i va demostrar que el sènior compta -i molt- amb el futbol formatiu del club per tirar endavant.

En la mateixa línia, el Juvenil es manté en línia ascendent. Des que van guanyar el primer partit, els nois de Pau Sanmartí no paren d'encadenar triomfs. Aquest cap de setmana han estat els botxins del Ripollès, que van superar per 1 a 3 a domicili en un duel que van saber controlar de cap a fi.

Els cadets també han tancat un cap de setmana excel·lent. L'A continua imbatible: aquesta temporada ha jugat vuit partits i tots els ha comptat per victòries. Dissabte va superar el Folgueroles amb una gran solvència que el marcador final també reflectia (9-0). Els números dels cadets de segon any, que es mantenen líders indiscutibles del seu grup, són demolidors: acumulen 53 gols a favor i només 6 en contra després de vuit jornades. Per la seva banda, els seus companys del B tampoc donen treva als rivals: dissabte van derrotar el Navàs a domicili per un clar 1 a 6.

L'Infantil A va estar menys encertat. Els nois de Sanmartí van oferir una bona imatge al camp del Torelló, però no se'n va poder endur cap punt. El conjunt ausetà va acabar cedint un 4 a 1 inapel·lable. Els alevins, de la seva banda, van viure un cap de setmana de contrastos. L'A continua intractable i va derrotar el Voltreganès per 17 a 0. Amb els tres punts, els nois de la Fundació es mantenen al capdavant de la classificació. L'altra cara de la moneda la composen els seus companys del B, que van perdre en la seva visita a Folgueroles per 11 a 6 en un partit boig amb moltes alternatives.

Els benjamins han viscut una jornada similar. L'A va suar de valent per imposar-se a un treballador MBP Osona a domicili i va rescatar tres punts in-extremis deixant un ajustat 3 a 4 final al marcador. El B, en canvi, no va poder superar el Sant Quirze malgrat fer un gran partit i va acabar perdent per 5 a 3. Finalment, el C va guanyar el Santa Eugènia en un duel molt igualat (2-3). Els prebenjamins, de la seva banda, van visitar el camp del Moià dissabte. Van lluitar fins al final, però no van poder sumar la primera victòria de la temporada i van perdre per 2 a 3.