19.11.2016

La Fundació UE Vic se suma a la moda dels #MannequinChallenge

Els jugadors de la Fundació UE Vic s'han sumat a la moda del #MannequinChallenge. Els nois del Cadet A i l'Aleví A han decidit celebrar les respectives victòries que han aconseguit avui protagonitzant un d'aquests vídeos virals. Es tracta, bàsicament, de mantenir un grup de persones estàtiques i gravar-les, com si el temps hagués quedat congelat. Tant els alevins com els cadets han enregistrat les imatges al vestidor, després de sumar els tres punts i mantenir-se al cim de la classificació.

Alguns equips de futbol professionals ja s'havien sumat a aquesta moda. La selecció portuguesa, sense anar més lluny, va protagonitzar un #MannequinChallenge que ja acumula més de tres milions de reproduccions. La posició de Cristiano Ronaldo -sense samarreta i marcant abdominals- ha estat imitada per alguns dels nois de la Fundació en els vídeos produïts, de manera casolana, pels dos equips blanc-i-vermells. Es poden visualitzar a les xarxes socials de la Fundació: Twitter, Facebook i Instagram.