06.11.2015

Agafar aire al Ripollès

Partit d’urgències demà al Ripollès. El Vic fa dues jornades que no aconsegueix la victòria i això ha fet que es despengés un xic de la lluita per al liderat. L’ensopegada a Andorra i l’empat de la setmana passada contra el Farners han situat l’equip de Salvanyà a quatre punts del Manresa i del Mollet, colíders de la categoria. Per no perdre’n l’estela, els vigatans tenen demà una pedra de toc que cal esquivar amb bona nota i allunyar possibles fantasmes. El joc mostrat tant a Andorra com la setmana passada al Municipal convida a l’optimisme, i tan sols va faltar afinar la punteria de cara a porta i reblar bé el clau de l’última passada. És per tot això que demà al Ripollès toca fer una bona gropada d’aire fresc i refermar-se de nou en els primers llocs de la classificació.
Al capdavant, -i en una situació molt més angoixant, gairebé crítica- , tindran un Abadessenc dirigit per un bon amic de l’afició vigatana, Dani Juvany. L’extècnic osonenc ha rebut el complicat encàrrec de fer reflotar un equip que ara mateix ocupa la cua de taula amb només quatre punts. L’Abadessenc només ha aconseguit una victòria i ha encaixat dinou gols en nou partits. Juvany debutava la setmana passada al complicat Xevi Ramon del Vilassar, on queien 2-1 després de quedar-se amb nou homes. Després d’acumular cinc derrotes consecutives, l’equip ripollenc no es pot permetre deixar escapar més punts del feu de Sant Joan, i per tant el xoc de demà és una autèntica revàlida per als locals.
L’angoixa santjoanenca pot ser un bon aliat per al Vic, que hauria de ser capaç d’imposar el seu estil de joc i fer-se amb la possessió de la pilota des del primer moment per assegurar els tres punts. Les múltiples oportunitats que no es van concretar la setmana passada contra el Farners han de cristal•litzar demà en gols en l’electrònic. Malgrat tot, Juvany coneix millor que ningú el joc vigatà i molts dels nostres homes, i de ben segur plantejarà un batalla ben complicada a l’escaquer del Municipal de Sant Joan. Demà, a partir de les 4, la resolució d’un partit que pot marcar tendència.