13.11.2016

El Vic pesca un punt a Lloret

Sumar a Lloret no és una feina fàcil. Assaltar el feu del conjunt selvatà aquesta temporada és un repte majúscul. De fet, fins ahir només havia deixat escapar quatre punts del seu estadi, que ha convertit en el principal aliat per enfilar-se en la classificació. Amb tota aquesta sèrie d'elements al damunt de la taula, el Vic tenia ben assumit que l'excursió a la costa d'aquest dissabte no seria un passeig relaxant. El conjunt vigatà necessitava prémer les barres al darrere per evitar sobresalts. I ho va aconseguir malgrat alguns obstacles inesperats, com la lesió del reaparegut Ramonet tot just al minut 20. Amb tanta atenció a la defensa, la vessant ofensiva va quedar descuidada i el partit va discorre de manera anodina i ensopida. El 0 a 0 final és el reflex del duel sense pólvora que es va veure al Municipal de Lloret. El Vic, però, va endur-se un punt molt valuós cap a casa.

El conjunt local va sortir més endollat a la gespa. Els salvetans es van fer els amos del partit en els compassos inicials i van incomodar els visitants, que encara estaven intentant situar-se al damunt del terreny de joc. Però el domini territorial dels blaus no es transformava en accions ofensives perilloses. El Vic, ben col·locat al derrere, en tenia prou amb aguantar la línia defensiva per desconnectar els davanters locals. De fet, en tota la primera meitat, l'únic xut a porteria registrat va ser un tret llunyà de Bader que Reig va poder aturar sense despentinar-se. A l'altra extrem del camp, l'enguantat blau repassava els grans de cautxú de la gespa. La lesió de Ramonet, que ahir reapareixia però va demanar al canvi tot just al minut 20, va ser la nota negativa que va trasbalsar la pissarra tècnica ausetana a la primera part.

A la represa, el Vic va sortir de vestuaris amb un pèl més d'inventiva. Va forçar dos córners tot just començar -els primers dels visitants en tot el partit- i va inquietar els locals amb un xut de Peque que va escapar-se per damunt del travesser. En el tram final, el partit va guanyar un punt d'electricitat perquè tots dos equips estiraven una mica les línies per buscar el gol que els donés la victòria. A dos minuts de l'afegit, Roca va tenir la més clara pel Vic amb un tret sec després d'un contracop que només va poder trobar el pal esquerre de la porteria salvetana. El Lloret, per la seva banda, va reduir tot el seu perill ofensiu a un xut de falta des de la mitja lluna que es va estavellar a la barrera. Sense esma no hi ha gols, però el Vic va saber trobar petroli i encadenar una nova jornada sumant.