11.11.2016

Desplaçament complicat

Lloret i Vic seran els encarregats d’obrir dissabte l’onzena jornada de Primera Catalana a partir de les quatre de la tarda. Després de remuntar i sumar la quarta victòria (2-1) de la temporada contra el Girona ‘B’ diumenge passat al Municipal, el conjunt vigatà voldrà emportar-se els tres punts del sempre complicat camp del Lloret i retallar distàncies per seguir escalant posicions.

L’equip entrenat per Edu Urdiales fa cinc jornades que no coneix la derrota, amb un balanç de tres victòries i dos empats, l’últim al camp del Tona en un partit sense gols. Els selvatans són tercers a la taula amb 18 punts, tres per sobre dels vigatans, amb 15. Els antecedents dels últims dos anys al Municipal de Lloret ens han deixat dos empats, l’últim la temporada passada amb un gol per a cada equip en un partit en què el Vic aconseguia endur-se un punt en l'afegit. Ens hem de remuntar a la 2013-14 per recordar l’última victòria vigatana (0-1) amb gol de l’exvigatà, Jordi Pla.

De cara a l’enfrontament de dissabte, el conjunt de Xevi Melero i Rafa Rodríguez haurà de suplir les baixes en defensa dels dos centrals titulars, Hèctor i Gil, que no podran ajudar l’equip per sanció. Gil va veure la segona groga per unes mans contra el Girona ‘B’, mentre que Hèctor haurà de complir cicle després de veure la cinquena groga en l’anterior jornada. Aquestes dues baixes se sumen a les d'Isma i Mia Valls, ambdues per lesió.