04.11.2016

El pare d'un dels jugadors de la Fundació, campió del món de Moto 2 amb Johann Zarco

La Fundació Unió Esportiva Vic ha traslladat avui la seva més sincera felicitació a Noé Herrera, pare del jugador Alan Herrera, després que aquest cap de setmana s'hagi proclamat campió del món de Moto 2 com a integrant de l'equip de Johann Zarco. L'osonenc Herrera és un dels mecànics que s'encarrega de garantir el bon funcionament de la moto del flamant campió mundial, que aquest cap de setmana va aconseguir alçar-se amb el títol després d'endur-se el Gran Premi de Malàisia. El seu fill és vesteix la samarreta blanc-i-vermella de la Fundació des de la posada en marxa de la institució, el setembre de l'any passat.