21.10.2016

El millor remei

Amb la nafra encara oberta i sagnant, després de la cruel derrota en temps de descompte al camp del Ripollet, el Vic mirarà de llepar-se les ferides i guarir-se del tot amb el millor remei que existeix en el món del futbol: sumar els tres punts i fer net.del tot. Durant tota la setmana, l'equip s'ha conjurat per oblidar el malson de Ripollet i doblegar un rival que encara no coneix la derrota. Per fer-ho, Xevi Melero i Rafa Rodríguez recuperen Gerard Enrich i estan pendents de l'evolució d'Héctor, encara entre cotó fluix.

L'Andorra continua sorprenent, curs rere curs, amb arrencades de campionat fulgurants i mostrant-se com un equip sòlid i amb poques fissures. Després de l'adéu inesperat de Justo Ruiz, Emili Vicente -tècnic de prestigi i bagatge al Lleida Esportiu- ha recollit el llegat de la feina ben feta durant els últims quatre anys i només ha cedit un empat. Segons a la taula i amb dos partits pendents de disputar (Avià i Sant Cugat), els del Principat vénen de tombar el Tona (2-0) al fortí de la Borda Mateu. Tot plegat fa pensar que el duel serà complicat per als interessos vigatans. La resposta i el suport del públic seran també elements importants.