18.10.2016

Ortopèdia Espona patrocinarà la Fundació UE Vic i oferirà descomptes als esportistes del club

Ortopèdia Espona s'incorpora aquesta temporada a la cartera de patrocinadors de la Fundació Unió Esportiva Vic. L'empresa vigatana, creada fa gairebé cinquanta anys a la ciutat, ha decidit sumar-se al projecte de l'entitat amb una aportació econòmica anual. A més, també oferirà descomptes del 5% en ortesis, estudis biomecànics i plantilles a tots els esportistes de la Fundació que mostrin la seva fitxa federativa.

La incorporació d'aquest nou patrocinador es va fer pública ahir en un acte a les instal·lacions de la Fundació. El va presidir el màxim responsable de l'entitat, Ignasi Puig, al costat del director general d'Ortopèdia Espona, Oriol Espona. També hi va assistir el vocal d'Acció Social i Patrocini, Sagi Barnolas. Puig va voler agraïr la col·laboració d'Espona i va desitjar que l'acord es pugui renovar en el futur. Al seu torn, l'empresari i fisioterpeuta va subratllar "el valor pedagògic de la feina que desenvolupa la Fundació" i va explicar que aposten pel seu projecte perquè "coneixem la tasca valenta que esteu desenvolupant per apropar la vessant positiva de l'esport a tothom".