14.10.2016

Endollats i convençuts

Encara sota l'efecte edulcorant de l'efervescència i el poder demolidor que l'equip va demostrar en el partit contra el Manresa, arriba la setena jornada a Primera Catalana. Els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez tenen una cita complicada al Vallès Occidental contra un Ripollet que ha començat la lliga de manera irregular. Els vallesans ocupen la dotzena posició amb sis punts, fruit de dues victòries al seu feu contra Masnou i Sant Cugat. De fet, només el Girona B ha aconseguit perforar la porteria d'Uri Llaveria. Per tant, els homes dirigits per David Cruz es fan forts a casa, conscients que bona part de les seves possibilitats de permanència passen per deixar volar pocs punts com a locals. Bermudez i Barry, amb dos gols cadascú, es reparteixen la quota golejadora d'un equip que ha encaixat, per contra, dotze gols en sis jornades disputades.

De cara al partit contra els vallesans, Melero i Rodríguez continuen sense poder comptar amb la plantilla al complet. Isma i Valls són baixa segura. Mia es retirava amb molèsties en l'últim partit, mentre que Isma afronta la recta final de la seva recuperació. Per la seva banda, Héctor serà dubte fins a última hora, ja que continua arrossegant una fasciïtis plantar. A més, el concurs del flamant fitxatge Àlex Cañadilla no està assegurat per qüestions federatives. L'ex del Granollers arriba amb ganes de minuts i de fer-se un lloc en la davantera.

El matx arriba en un moment dolç de joc per als vigatans, que voldran aprofitar la inèrcia positiva i el vent a favor per sumar tres punts més que els mantinguin en la lluita per als primers llocs durant una setmana més. Caldrà adaptar-se a les dimensions del camp i bregar contra un equip amb fam de victòria després de caure estrepitosament al camp del Tona diumenge passat. Amb l'alè dels seus, el Ripollet sap créixer i minar els seus dominis per vendre cara la derrota. A l'altre bàndol, amb la il·lusió de retrobar-se amb l'esperit indomable de fa nou dies, els aficionats vigatans esperen amb ganes la segona victòria a domicili.