07.10.2016

Tornar al camí de la victòria

Si bé una derrota sempre és una derrota, la bona imatge que l'equip va oferir al Feliu i Codina davant un líder enratxat fa que les sensacions després de cinc jornades disputades siguin positives. Malgrat no haver aconseguit sumar els tres punts des del partit contra el Llagostera B, l'esperit de l'equip no ha quedat trastocat. La lluita i l'entrega al Guinardó i contra un equip ben col·locat com el Mollet van repercutir en dos punts molt treballats i patits. Ara toca fer net i treballar de valent per vèncer el Manresa, un altre rival d'entitat que sempre sona com a candidat a l'ascens, però que ha tingut una arrencada irregular.

Després de l'adéu de Dani Andreu, el Manresa ha apostat per un home de la casa com Dani Fernández per encapçalar un projecte amb moltes cares noves i amb una plantilla molt jove, amb una mitjana de 23 anys. Grans noms com Enric Vallès, Gerard Bordas i Noah Baffoeh han deixat pas a una generació atrevida però encara poc avesada a la categoria. Homes com Solernou o el perillós Sergi Soler, però, continuen en l'equip. Com bé explicava el tècnic manresà, "ens falta trobar un ritme constant durant el partit, sense buits o desconnexions. Ens falta una mica de picardia, i sovint pequem d'aquests errors de joventut". Aquestes declaracions arribaven en roda de premsa després de l'ensopegada a casa contra la Fundació UE Tona (1-2). Fins ara, els bagencs han sumat dues victòries i tres derrotes.

Per intentar sumar la tercera victòria de la temporada, Rafa Rodríguez i Xevi Melero podran recuperar, en principi, David Busquets, absent les últimes jornades per lesió. En canvi, la participació d'Héctor, tocat físicament, és més que dubtosa. Isma i Adrián encara hauran d'esperar per reaparèixer. Els vigatans han preparat el matx a consciència, amb la mirada fixa en una victòria que suposaria tornar a ocupar la part alta de la taula, encara molt indefinida en aquestes alçades de competició. El fet que tots dos equips vinguin de perdre en l'última jornada fa preveure un xoc vibrant i obert en què el guanyador en sortirà molt reforçat.