03.10.2016

Els equips de la Fundació UE Vic s'estrenen en competició oficial

Les lligues ja han començat. Les vacances i els partits de pretemporada queden enrere, i la competició regular es converteix en la propietària dels caps de setmana. Entre dissabte i diumenge, pràcticament tots els equips del futbol formatiu de la Fundació UE Vic es van estrenar, i les sensacions han estat globalment molt positives. L'Escoleta va encetar la jornada dissabte al matí, amb un duel contra el Gurb marcat pel bon ambient entre els dos equips. El resultat era el menys important en un partit que va permetre als esportistes més petits del club posar en pràctica les indicacions que han rebut al llarg del primer mes de formació futbolística.

En categories superiors, l'Infantil A va debutar al Municipal amb una derrota contra el Manlleu. El resultat final, 2 a 6, no il·lustra el bon treball que van fer nois de Pau Sanmartí, especialment durant la segona meitat, quan van començar a agafar el ritme. En la mateixa línia, ni el Prebenjamí A ni el Juvenil es van poder estrenar amb victòria en els seus compromisos de dissabte al matí. Tots dos van oferir un bon espectacle i van competir en tot moment, però no van poder superar el Folgueroles i el Sant Vicenç de Torelló, respectivament.

Dissabte a la tarda, es van tancar les cites del primer dia de competició amb dos partits més: el del sènior de Quarta Catalana, que va aconseguir un gran empat a un contra el Roda, i el del Cadet A. Els nois de Martí Creus i Gerard Crespi van segellar uns 90 minuts molt bons al camp del Torelló i van sumar els primers tres punts de la temporada amb un resultat al marcador que ho deia tot: 0 a 4.

Diumenge, els infantils de primer any van debutar a casa davant el Tona, un dels rivals forts de la categoria. El conjunt vigatà va treballar de valent i va lluitar fins al final per sumar els tres punts. Semblava que els tenien al sac, però al temps de descompte els visitants van fer el quart gol que va situar el 4 a 4 definitiu al marcador. Diumenge, en el tancament de la jornada, l'Aleví A va tenir més sort en la seva estrena i es va imposar amb comoditat al Riudeperes a domicili (1-9).