26.09.2016

Els resultats d'un cap de setmana de pretemporada intens

El cap de setmana ha permès als equips de la Fundació UE Vic continuar avançant en la preparació de la nova temporada, que arrencarà el cap de setmana vinent. Els partits amistosos van coincidir amb el debut de l'equip de Quarta Catalana, que s'ha posat en marxa enguany per fer de plataforma entre el futbol formatiu de l'entitat i el primer equip de la UE Vic. Els vigatans van arrencar la competició amb una contundent victòria al Municipal davant la Ribatana (3-0) que els convida a afrontar el curs amb molt optimisme.

En la mateixa línia, el Juvenil va aconseguir dissabte una victòria important per carregar de moral els grans de la Fundació abans que comenci la temporada. El conjunt de Pau Sanmartí es va imposar per 3 a 1 al Santa Eugènia. Menys sort va tenir el cadet A, que va perdre contra el Manlleu del seu any però d'una categoria superior (5-1).

Els cadets de primer any, per la seva banda, tampoc van tenir sort contra el Santa Eugènia a casa i van perdre per un ajustat 0 a 1 malgrat oferir una bona imatge. En canvi, el combinat dels dos infantils de la Fundació que es va enfrontar al Roda a domicili va aconseguir endur-se la victòria diumenge (4-5).