23.09.2016

Continuar vent en popa

Després del punt meritori de la setmana passada al Guinardó, el Vic intentarà doblegar el Mollet de David Ortiz i fer-se fort a casa sumant la tercera victòria del curs. Tots dos equips arriben imbatuts a la cita de diumenge, separats només per dos punts. A més dels tres punts, doncs, també hi haurà en joc el factor moral de la imbatibilitat, que sempre dóna ales a qui aconsegueix evitar la desfeta. En cas de victòria, el Vic continuaria signant un inici brillant de campionat, cimentat amb el triomf contra Hermes, Llagostera B i l'empat contra Martinenc. S'espera la reaparició de David Busquets al lateral esquerre i el concurs de Joel Rama, absent al Guinardó. Per altra banda, Gerard Enrich, per sanció, i Isma, lesionat, són baixa segura. La consigna que envien els místers és clara: el Mollet és un rival incòmode que s'adapta bé a les dimensions generoses del Municipal i que, per plantilla, li pertoca posicions capdavanteres.

Precisament, el Mollet aconseguia endur-se els tres punts del feu vigatà la temporada passada amb un solitari gol de Ranchal al 84'. David Ortiz sap perfectament que els espais que ofereix el Municipal poden ser un bon aliat en cas de partit ajustat. Els vallesans s'han reforçat bé i han incorporat arsenal de pes, com ara l'antic canoner del Vilassar de Mar, Marc Masip. En la jornada anterior, els molletencs es desfeien amb comoditat del Tona (3-0) i estrenaven el caseller de victòries en la classificació.

Conscients que tots i cadascun dels partits de lliga exigeixen el millor de tot l'equip, els tècnics vigatans mantenen tota la plantilla en alerta: pràcticament tots els jugadors ja han participat en un moment o altre dels tres partits disputats fins ara. Això també és un indici que els recanvis de la banqueta són de garanties i responen bé a la confiança dels místers.

Qui s'alci amb la victòria aquest diumenge al Municipal en sortirà reforçat. Especialment important seria per als locals sumar de nou tres punts, tenint en compte que la setmana que ve tornem a Barcelona per calibrar forces amb el fins ara líder intractable, l'Horta.