16.09.2016

La imbatitibilitat en joc

El Vic visita aquest diumenge un dels camps més complicats de la categoria per enfrontar-se a un dels candidats clars a l'ascens, el Martinenc. A l'hora del vermut, el Municipal del Guinardó traspua futbol del bo pels quatre costats i els barcelonins s'hi voldran fer més forts que mai per no deixar-ne volar gaires punts. Tots dos equips arriben imbatuts després de dues jornades disputades, i, per tant, a priori, s'espera un duel intens i ajustat. Separats només per dos punts a la taula, Martinenc i Vic protagonitzaran al punt del migdia el partit de la jornada a Primera Catalana.

Amb la moral pels núvols havent sumat sis punts de sis possibles, el Vic buscarà perllongar la ratxa de victòries i continuar sumant de tres en tres. La victòria patida contra el Llagostera "B" va deixar palès dos aspectes a subratllar: l'ofici de l'equip en mode combatiu i amb esperit d'unió i sacrifici; i l'excel·lent fons d'armari del qual disposen Rafa Rodríguez i Xevi Melero quan fan un cop d'ull a la banqueta. Els recanvis, posició per posició, són de garanties i responen a la perfecció quan els toca sumar i serrar les dents.

Precisament, el tàndem Rafa-Xevi hauran d'improvisar un mig del camp inèdit per les baixes segures de Gerard Enrich (dos partits de sanció arran de l'expulsió de la jornada anterior) i Isma (cinc setmanes de baixa per la ruptura d'un bessó). Aleix i Ivan (flamant nou fitxatge d'aquesta setmana) tindran opcions de sortir d'entrada al Guinardó. Com bé apuntaven els tècnics vigatans en roda de premsa, tots els jugadors hauran d'estar a punt per participar en qualsevol moment de la temporada.

Per la seva banda, el Martinenc ha fet net respecte el curs passat. Després d'una classificació decebedora, el club va decidir prescindir dels serveis d'Agustín Vacas i cedir el timó del vaixell a un home molt experimentat com és Miguel López per mirar de redreçar el rumb d'un històric amb aspiracions d'ascens, per nom i pressupost. El "killer" Sergi Arranz ha canviat de barri i ara juga amb l'Horta, però jugadors referència com Sergi Estrada, Tamba, Aleix Vall o Quiles miraran de suplir la quota golejadora d'Arranz. Amb un empat en la primera jornada contra el Sant Cugat i una victòria de prestigi a Tona, els diables vermells estan ansiosos per brindar el primer triomf a les concorregudes grades del Guinardó.

Repte majúscul per als vigatans en un escenari on l'any passat -amb Salvanyà encara la banqueta- , en un partit boig, aconseguien marcar tres gols (Peque i Puigdesens x 2) però sense recompensa (4-3 per als locals). Diumenge, a partir de les 12, el Guinardó dictàra sentència de nou.