12.09.2016

Els equips de la Fundació debuten en un cap de setmana carregat d'amistosos

Els equips del futbol formatiu de la Fundació UE Vic escalfen motors. Després de dues setmanes d'entrenaments, vuit dels quinze conjunts que aquesta temporada configuren la plantilla del club han debutat en partits amistosos. El Juvenil, els cadets de segon any, els infantils, els alevins, els benjamins i un prebenjamí van estrenar-se aquest cap de setmana. Els duels han permès avaluar l'estat dels esportistes i són un primer test perquè els entrenadors confeccionin el programa de la pretemporada, que s'allargarà durant tot el mes de setembre.

El Juvenil va obrir el cap de setmana amb una ajustada derrota al camp del Taradell. Els nois de Pau Santmartí van caure per la mínima (2-1) i l'empat se'ls va escapar a última hora. Tot i això, la imatge de l'equip és molt positiva, perquè les noves incorporacions -que van des de la porteria fins a la davantera- s'han integrat bé a la dinàmica del grup.

Si el Juvenil va oferir bones impressions dissabte al matí, a la tarda el Cadet A va superar totes les expectatives. Els de Creus i Crespi es van imposar amb una enorme solvència a l'OAR Vic al Municipal i van segellar una contundent victòria per 3 gols a 0. En la mateixa línia, els infantils van derrotar els seus homòlegs del Santa Eugènia. L'A va guanyar l'equip de la seva categoria per 5 a 2 i el B es va imposar per 3 a 0 en el duel dels conjunts de primer any.

Els alevins es van enfrontar entre ells i van acabar el partit amb taules. L'A i el B van oferir una gran imatge en un enfrontament igualat, marcat pels canvis constants en el marcador. El 3 a 3 final va deixar satisfets els entrenadors de tots dos equips.

Els benjamins, per la seva banda, van viure un debut dual. L'A va guanyar el Santa Eugènia per un ajustat 6 a 5 en un partit molt treballat. En canvi, el B va ensopegar a casa contra un Gurb molt treballador i va perdre (3-5). Més sort va tenir el Prebenjamí de segon any, que va passar per sobre dels prebenjamins del Gurb i va estrenar la pretemporada amb una victòria contundent (1-5).