10.09.2016

La Fundació UE Vic participa per primera vegada en l'ofrena floral a Bac de Roda

La Fundació Unió Esportiva Vic ha participat avui per primera vegada en l'ofrena floral a Bac de Roda. L'homenatge, que ha tingut lloc aquest vespre al davant de la placa que homenatja el militar rodenc, és una de les activitats institucionals de l'agenda d'actes que se celebren a Vic per commemorar la Diada Nacional de Catalunya.

La vicepresidenta de la Fundació, Anna Maria Carbonell, ha dipositat un ram de flors amb l'escut de la institució als peus de la placa, tal i com és tradició. Carbonell creu que la presència de l'entitat en aquest tipus d'actes del teixit social i cultural osonenc "posa en valor el compromís amb el territori del nostre club".

La vicepresidenta ha liderat la delegació de la Fundació, que han tancat el vocal d'Acció Social, Sagimon Barnolas, i tres esportistes del futbol formatiu de l'entitat. L'Enzo, d'11 anys, la Carla, de 7, i en Jan, de 4, han acompanyat els representants del Patronat vestits amb l'equipatge blanc-i-vermell del club per representar la implicació dels esportistes en l'activitat institucional de la Fundació.

Pel director Esportiu, Ramon Carrascal, que ha estat present a l'acte, aquesta també és una bona manera de "convidar-los a participar en l'agenda cultural de la seva ciutat i fer-los veure que formar part d'un col·lectiu va molt més enllà de jugar a futbol quatre cops per setmana". En la recepció a l'Ajuntament prèvia a l'ofrena floral, els representants de la Fundació han expressat a l'alcaldessa Anna Erra la seva voluntat de continuar formant part del grup d'entitats que participen a l'homenatge a Bac de Roda de cara a les properes edicions.