08.09.2016

Ambició en l'estrena al Municipal

En horari inusual amb motiu de la Diada (dissabte, 18h), el Vic disputa el primer partit com a local d'aquest curs. Després de la injecció de moral que va suposar la victòria a Montgat contra Hermes en la primera jornada, els vigatans reben un altre debutant a la categoria: un Llagostera B ambiciós que també arrencava la lliga de la millor manera, tombant el Tona (2-0). Es preveu, doncs, un duel ajustat entre dos equips en forma que voldran fer el ple.

Amb la il·lusió lògica d'haver sumat la victòria en un camp complicat com el d'Hermes, el Vic buscarà estrenar-se com a local amb un altre triomf i sumar tres punts més que els permeti signar un inici immillorable. Per aconseguir-ho, en principi, Xevi Melero i Rafa Rodríguez comptaran amb tots els efectius per intentar doblegar el filial llagosterenc.

Després d'aconseguir un merescut ascens de categoria, Pep Triadú (extècnic de Farners i Girona B) ha apostat per la continuïtat de bona part de la plantilla, que compta amb jugadors de classe reconeguda com ara Peke, Dani Castilla, els exvigatans Almendros i Alexis Sánchez, Soufiane o Pol Gómez. El filial compta amb un reguitzell gairebé infinit de jugadors, però sovint també ha de fer equilibris, ja que part dels efectius sovint treballa amb el primer equip. L'esperit d'un home experimentat com Triadú es deixa notar amb força en un vestidor que no renuncia a res en una categoria marcada, com sempre, per la igualtat. La pretemporada passada, gironins i osonencs ja es veien les cares en un assaig que acabava amb taules.

El matx reuneix tots els ingredients perquè la fidel parròquia local gaudeixi d'un bon espectacle. La filosofia irrenunciable de construcció i de bon futbol de dos equips és una garantia que des del minut 1 Vic i Llagostera B sortiran a per totes per continuar encapçalant la classificació.