06.09.2016

La Fundació UE Vic arrenca la temporada amb un 50% més de jugadors

La Fundació Unió Esportiva Vic comença la nova temporada amb un 50% més de jugadors que el curs anterior. Amb les inscripcions encara obertes fins a finals de setembre, el club ja té en fitxa més de 150 esportistes, mig centenar més que ara fa un any. L’augment del número de nois i noies que vestiran la samarreta blanc-i-vermella de la Fundació va acompanyat d’un increment del total d’equips, que passaran dels 12 de la temporada passada a 16. Concretament, s’ha creat un segon equip Infantil, un segon Cadet, un segon Benjamí i un segon grup de l’Escoleta.
El director Esportiu de la Fundació, Ramon Carrascal, celebra l’augment de jugadors i el veu com “un símptoma que estem fent bé les coses” i que les famílies i els esportistes “confien en el nostre projecte”. De fet, les previsions del club van més enllà i Carrascal calcula que es podria tancar el període d’inscripcions a finals de setembre amb 170 jugadors a la plantilla. “Encara hi ha molts pares i mares que no han decidit on portaran el seu fill o filla i molts d’ells ja s’han interessat en la Fundació”, explica el responsable esportiu de la institució.

Nous entrenadors
L’increment del número de jugadors ha obligat el club a ampliar la seva plantilla de tècnics. Moisès Costa s’incorpora a la Fundació com a entrenador del Quarta Catalana, el conjunt sènior de l’entitat. Costa comptarà amb el suport d’Andreu Duran, fins ara segon entrenador del Juvenil. El buit de Duran a l’equip de Pau Sanmartí el cobrirà Aleix Clusella, que arriba al Municipal després d’haver estat a altres clubs de la comarca.
El Cadet A manté Martí Creus i Gerard Crespi perquè els fitxatges d’entrenadors en aquesta categoria es concentren en el nou Cadet B, que dirigeixen Marcià Colom i Abel López. L’Infantil A, en canvi, l’entrenen dos místers que ja eren al club el curs anterior, Sergi Serradelarca i Àlex Ortega. Serradelarca també farà de segon del tècnic que capitanejarà el nou Infantil B, Ivan Fernández, que aterra a la Fundació aquesta temporada.
Els alevins mantenen entrenadors: l’A el tornen a dirigir Gerard Crespi i Tomàs Domènech, i continuen al capdavant del B Joan Torné i Guillem Pajares. A les banquetes dels benjamins, en canvi, hi ha dues noves incorporacions: Miquel Creus i Oriol Girbau arriben a la Fundació per dirigir els dos equips d’aquesta categoria al costat de Jordi Saus, fins ara responsable del Prebenjamí B. Robert Busquets, entrenador de l’Escoleta la temporada anterior, es farà càrrec dels prebenjamins, mentre que Sílvia Sanz s’incorpora al club per dirigir els més petits. Màxim Crosas continuarà al capdavant dels equips formats pels nens i nenes amb discapacitat intel·lectual de l’Escola Estel.