16.08.2016

Pretemporada: Arribar a to a Montgat

Amb només quatre entrenaments mal comptats a l’esquena, el Vic va encetar la pretemporada aquest dissabte amb un partit contra La Jonquera. Els homes dirigits pel tàndem Melero-Rodríguez es troben en una fase embrionària de preparació, basada en treball físic i càrrega muscular, i això es va notar des del minut 1. Pendents d’alguna altra incorporació, els tècnics van improvisar un onze de circumstàncies contra un rival implacable i molt rodat que debutarà a Tercera Divisió aquest cap de setmana. El partit va seguir el guió previst: els altempordanencs van treure partit de la fortalesa física i dels contracops letals per dinamitar la porteria defensada per Escalé. Malgrat el resultat, els misters van prendre bona nota de les evolucions de tots els jugadors. Cal destacar el debut d’Adrián Peña, Joel Rama, Mia Valls i Quim Rovira.

Diumenge que ve, en el marc del Trofeu de l’Ajuntament de Taradell, segon banc de proves. Davant d’un rival de Tercera Catalana, els vigatans continuaran sumant minuts i cremant etapes de preparació. L’equip haurà disposat de quatre entrenaments més per treballar automatismes i començar a assimilar conceptes tàctics.

En la recta final de pretemporada, dos compromisos més ajudaran a calibrar i engreixar la maquinària abans de l’inici de la lliga el proper 3 de setembre: un altre Tercera, el Granollers dels extècnics vigatans Cámara i Jiménez, serà un magnífic rival per començar a prendre el pols al ritme competitiu. El partit de Festa Major de la ciutat vallesana es jugarà el dijous 25 i permetrà enfrontar-se amb un equip que ja haurà disputat la primera jornada de lliga. L’últim rival serà l’Europa B. El filial dels graciencs visitarà el Municipal set dies abans de la cita marcada en vermell en el calendari: 3 de setembre. Serà el moment de realitzar els últims ajustos i proves abans de viatjar a Montgat i veure’s les cares amb la Fundació Privada Hermes, debutant a la categoria i un os dur de rosegar.