28.07.2016

Això ja roda!

Des del dia de la presentació com a nous tècnics, Melero i Rodríguez es van mostrar desbordants d'il•lusió i alegria per la tasca que se'ls encarregava. L'han entomat amb la il•lusió i l’excitació lògiques d'exhomes de la casa, orgullosos però prudents alhora. Després de signar unes campanyes magnífiques amb la Fundació UE Tona, la trucada del Vic els va arribar per sorpresa però no van dubtar a acceptar la proposta del club de la seva vida.

Doncs bé: la seva aventura comença a caminar el proper dilluns dia 8 d'agost, amb una pretemporada feta a mida per arribar amb el màxim de garanties al primer cap de setmana de setembre i veure’s les cares a Montgat contra la Fundació Privada Hermes, primer rival d’un grup 1 de Primera Catalana més mortífer que mai, amb equips fets a base de talonari i projectes de números estratosfèrics com ara Masnou, Horta, Martinenc, Manresa... Es preveu una lluita cruenta per als llocs de privilegi, i els vigatans volen tenir les armes ben engreixades per assegurar un combat ajustat. La pretemporada permetrà calibrar forces amb rival d’entitat, com ara La Jonquera, Peralada i Granollers. Europa B i Taradell completen el cartell.

Per aconseguir-ho, s’ha fet un esforç considerable per renovar fins a onze jugadors de la plantilla i mantenir el bloc que tant bon regust de boca va deixar a finals del curs passat. Els engranatges en totes les línies estan ben assegurats, en una combinació viva de joventut i veterania. L’aposta de continuïtat ve avalada pel joc desplegat per una plantilla que ha demostrat, de llarg, que pot tombar qualsevol rival en qualsevol escenari. Els tècnics són perfectament conscients que el llegat i l’esperit de la temporada passada pot ser un magnífic tret de sortida per als primers compassos del curs 16-17.

La plantilla està perfilada, però no tancada: de moment s’han confirmat quatre fitxatges i dues incorporacions de l’amateur. Petició expressa dels místers, Gerard Enrich, ex Fundació UE Tona, arriba per aportar més matisos i capes a un mig del camp ja molt ben fornit amb homes com Peque, Isma i Tuneu. Enrich té un toc de pilota deliciós que compagina amb una gran visió de joc. Sens dubte, un gran fitxatge. Joel Rama, ex UE La Jonquera, apunta irremissiblement cap a l’extrem esquerre, ara orfe amb la marxa d’Adri Salas. Malgrat tot, és un jugador polivalent que té molt recorregut i àrees d’influència. El central Adrián Peña, ex Terrassa FC, està cridat a ser un lloctinent amb totes les de la llei a la rereguarda, fent parella amb Hèctor Moreno. Finalment, Josep Mia Valls torna al Vic, després del seu pas per l’Avià. Davanter ràpid i incisiu, Valls aportarà pólvora i experiència. Per altra banda, el porter Sergi Escalé i el lateral Oriol Espina pugen de l’amateur i formaran part del primer equip.

Amb les piles ben carregades, sota la tutela dels misters, l’equip iniciarà un agost trepidant i carregat de compromisos, amb la vista clavada a l’inici de la lliga. El primer rival de la pretemporada serà un flamant equip de Tercera Divisió: UE La Jonquera i UE Vic calibraran forces el 13 d’agost a partir de les 7 de la tarda.