14.07.2016

Quatre jugadors del Barça participen al Campus d'Estiu de la Fundació

Quatre cadets del futbol base del Barça van visitar ahir la Fundació Unió Esportiva Vic. Arnau Tenas, Nil Fabregó, Arnau Vilamitjana i Èric Garcia, tots integrants del Cadet B del FC Barcelona, van compartir una estona de futbol amb els esportistes que participen al Campus d'Estiu de l'entitat vigatana. Els jugadors blaugrana van donar consells i algunes indicacions als joves participants del certamen, van dirigir un parell d'activitats i van tancar la seva visita amb un partit amistós.

Els quatre futbolistes del Barça van relatar la seva experiència i van explicar als esportistes del Campus quines són les claus per compatibilitzar la competició al màxim nivell amb la vida escolar habitual. A més, també van organitzar dues sessions de tecnificació com les que ells desenvolupen habitualment a les instal·lacions de la Masia. De fet, la relació entre la Fundació i el futbol base del Barça és molt fluïda. Dos mesos enrere, una delegació d'una quarantena de jugadors del club vigatà va visitar les instal·lacions blaugranes i va disputar partits amistosos contra els rivals culers de la seva categoria.

Però la visita de quatre cadets del Barça no va ser l'única sorpresa de la jornada d'ahir. Els esportistes del Campus també van poder gaudir d'una sessió de Play Bubble Football, un joc divertit que proposa jugar a futbol dins d'una gran bombolla. Cada jugador es va ficar dins d'una bombolla d'aire que només deixava lliures els seus peus i que, al mateix temps, els permetia topar-se amb els companys sense fer-se mal. La sessió va ser molt entretinguda i els entrenadors van coincidir a subratllar el valor de divertir-se en equip, compartint reptes amb altres companys.