06.07.2016

Els nois i noies del Campus d'Arbúcies visiten la Fundació

40 nois i noies del Campus d'Estiu d'Arbúcies han visitat aquest matí el Municipal de Vic. Els esportistes arbuciencs s'han trobat amb els joves que durant el mes de juliol participen al Campus d'Estiu de la Fundació UE Vic, que aplega una cinquantena d'esportistes. En total, més de 90 joves promeses han gaudit del futbol en una matinal esportiva que ha arrencat a quarts de deu del matí i s'ha tancat a la una del migdia.

Els nois i noies han compartit diverses activitats destinades a passar-ho bé i a perfeccionar la tècnica, que han estat dirigides per tècnics de la Fundació i del FC Arbúcies. Després dels exercicis, han tancat el matí disputant dos partits amistosos paral·lels amb equips combinats, formats per jugadors i jugadores de cadascun dels Campus. A més, les activitats estrictament futbolístiques s'han barrejat amb sessions d'entreteniment pensades per gaudir de l'estiu en companyia dels amics.