01.07.2016

El Campus d'Estiu tanca la primera setmana combinant esport i diversió

El Campus d'Estiu de la Fundació UE Vic ha tancat avui la seva primera setmana de funcionament. El certamen va arrencar dilluns amb una cinquantena de nois i noies inscrits. Durant els primers dies de funcionament, els esportistes han gaudit de l'esport, han millorat el seu anglès i s'han divertit amb l'organització d'altres activitats paral·leles. El Campus s'allargarà fins el dia 29 de juliol i les inscripcions encara es mantenen obertes, perquè és possible apuntar-se-hi només per una setmana o dates concretes.

Al llarg d'aquesta primera setmana d'activitats, els esportistes ja s'han anat a refrescar a la piscina en un parell d'ocasions. Les sessions comencen a les nou del matí i acaben pels volts de les dues del migdia, moment en què s'agraeix una remollada. Inclouen exercicis per a perfeccionar la tècnica futbolística i jocs diversos per a gaudir de l'esport. A més, els entrenadors han ofert dues sessions en anglès perquè els jugadors millorin el domini d'aquesta llengua. Durant les properes setmanes, les activitats se seguiran multiplicant i es combinaran amb xerrades d'esportistes de referència.