30.06.2016

La Fundació i la UE Vic reafirmen el seu compromís conjunt

La Fundació UE Vic i la Unió Esportiva de Vic mantindran la temporada vinent el conveni de col·laboració que estreny els llaços entre totes dues entitats. Els presidents dels dos clubs, Ignasi Puig i Cinto Codina, van signar ahir a la tarda la pròrroga de l'acord, que compromet la Fundació i el Vic a seguir compartint estratègies, recursos i experiència des de les perspectives econòmica, social i esportiva.

El conveni permet a les dues institucions actuar com si es tractéssin d'un sol club. De fet, l'acord estipula que el futbol formatiu de la Fundació sigui la pedrera de la UE Vic. A més, l'equip sènior que el club base té a Quarta Catalana serà considerat el filial del primer equip vigatà, que milita a Primera Catalana. D'aquesta manera, els conjunts amateurs es podran nodrir del talent que emergeixi del futbol base de la Fundació i, alhora, els jugadors amb ganes de continuar la seva trajectòria esportiva al final de la seva formativa base disposaran de dues plataformes vinculades directament al seu club.

Els òrgans directius de les dues entitats mantindran la personalitat jurídica pròpia, però treballaran plegats amb l’objectiu de generar una dinàmica de club homogènia. Com el conveni signat l'estiu passat, el document rubricat ahir té una durada inicial d'una temporada, però és prorrogable. En aquest sentit, totes dues parts s'han emplaçat a seguir treballant per consolidar la bona sintonia entre els clubs.