22.06.2016

Més de trenta nens i nenes ja s'han inscrit al Campus d'Estiu de la Fundació

El Campus d'Estiu de la Fundació UE Vic va prenent forma. A falta de cinc dies per a l'inici del certamen, més d'una trentena de nens i nenes ja s'hi han inscrit. Les activitats arrencaran dilluns vinent i s'allargaran fins el 29 de juliol. La majoria de participants han decidit apuntar-se a les cinc setmanes de certamen, tot i que també és possible limitar la participació al Campus a menys dies o a dates concretes. Les inscripcions encara són obertes i es poden tramitar a les oficines de la Fundació.

Amb l'eslogan 'Discover Your Talent', que vol reinvindicar el valor del futbol com a instrument per a desenvolupar aptituds en disciplines molt diverses, el Campus inclourà dues sessions setmanals en anglès. L'objectiu és potenciar el domini d'aquest idioma per part dels participants, tot i que els entrenadors i entrenadores s'adaptaran al nivell de la majoria d'esportistes. El certamen també inclourà altres activitats, com visites de personatges rellevants del món de l'esport, excursions o sortides a la piscina. D'aquesta manera, el Campus permetrà als esportistes depurar la seva tècnica, millorar com a jugadors, aprendre anglès i gaudir de l'estiu.