19.06.2016

Més de 150 persones acomiaden la temporada amb un dinar de germanor al Municipal

La primera edició del Dinar de Cloenda de la Fundació UE Vic ha estat un èxit. Més de 150 persones, entre famílies, esportistes, entrenadors i directius de la institució, han participat a la primera edició de l'àpat, que ha servit per tancar la temporada 2015-2016. Els pares i mares han portat taules i cadires per menjar, com si es tractés d'un pícnic, la paella i la carn a la graella que ha servit el càtering de 'El Graeller Rialler'. En una jornada festiva, s'ha agraït als patrocinadors de la Fundació la seva confiança en el projecte.

La jornada ha començat a mig matí, pels volts de les onze, amb un partit entre els pares i els entrenadors. Després del duel, que s'ha convertit en una divertida patxanga, els jugadors de la Fundació s'han fet els amos del Municipal i hi han disputat diversos partits. A partir de les dues, les famílies han instal·lat les taules, les cadires i la coberteria per començar a degustar l'arròs, els macarrons i la carn a la graella. En un ambient festiu, i malgrat el sol de justícia que queia sobre el Municipal, les famílies han gaudit del menjar mentre compartien anècdotes de la temporada.

Després del dinar, els assistents han omplert la primera grada de la tribuna del Municipal per a immortalitzar la jornada amb una fotografia de família. Durant aquesta estona, els patrons de la Fundació han sortit a la gespa encapçalats pel president de l'entitat, Ignasi Puig, i han agraït als pares i les mares la confiança que han dipositat al club en aquesta primera temporada.

A més, els màxims responsables de la institució també han volgut traslladar el seu agraïment a Deteinco i MG, les dues empreses que han patrocinat les equipacions del club aquesta primera temporada. El vocal d'Acció Social, Sagimon Barnolas, els ha fet entrega d'una figureta de l'estudiant de Vic per subratllar el seu compromís amb el projecte.