13.06.2016

El Prebenjamí A queda subcampió al Torneig de Roda de Ter

La temporada regular ja s'ha acabat, però els equips de la Fundació UE Vic mantenen una agenda carregada de compromisos. Aquest cap de setmana diversos conjunts de l'entitat vigatana han participat en tornejos o duels amistosos amb altres clubs de la comarca. El Prebenjamí A i el Benjamí van participar dissabte al Torneig de Roda de Ter i van oferir una imatge espectacular. El Cadet, per la seva banda, va aconseguir una nova victòria contra el Folgueroles i fa moltes setmanes que no perd.

Els prebenjamins van quedar primers del seu grup i es van classificar per la fase final del Torneig de Roda. A la tarda, van disputar les semis, que van superar fent un autèntic partidàs i imposant-se per un ajustat 4 a 5. Amb el bitllet per la final a la butxaca, els nois de la Fundació, van gestionar bé la pressió i van arribar al duel definitiu amb ganes d'aconseguir el primer títol de la història del club. Finalment, van perdre per la mínima (0-1), però van endur-se cap a casa la medalla de plata. A més, a nivell individual, un dels jugadors de l'equip, Rayan García, va aconseguir el premi a millor jugador de la competició.

També va participar al Torneig de Roda el Benjamí, que va lluïr la segona equipació de l'entitat, amb els colors blanc-i-blaus de l'Ausa. Els nois de Sergi Vilalta no van tenir tanta sort com els d'Àlex Ortega, però també van oferir una imatge extraordinària. Després de superar la fase regular amb una enorme solvència, el conjunt vigatà es va classificar pels quarts de final. No van poder superar el partit contra l'equip amfitrió, però se'n van tornar cap a casa amb la sensació d'haver estat els protagonistes d'un gran dia de futbol.

L'Aleví B i el Cadet també van jugar aquest cap de setmana. Els alevins de primer any van participar ahir al Torneig de Berga. Van superar la fase de grups i van obtenir un bitllet per la fase final, però van acabar caient a quarts davant el Joanenc. El Cadet, per la seva banda, va superar el Folgueroles per 5 a 1 en un partit amistós a casa que van dominar des del principi. Els nois de Creus i Crespi no perden des del 9 d'abril i encarrilen una ratxa espectacular.