06.06.2016

Ja es poden comprar els tiquets per participar al Dinar de Cloenda

El primer Dinar de Cloenda de la temporada de la Fundació Unió Esportiva Vic ja escalfa els fogons. El proper diumenge 19 de juny l'esplanada de l'Estadi Municipal de Futbol acollirà una arrossada oberta a totes les famílies, directius, tècnics i entrenadors de l'entitat. El menjar el servirà el càtering Cuiner Rialler, que prepararà dos menús: un, de dotze euros, per als adults, i un altre, de vuit, per als menors de 5 a 12 anys. Els tiquets ja es poden comprar a les oficines de la Fundació en l'horari habitual.
El dinar, que arrencarà a les dues del migdia, es vol convertir en tota una festa. Per això, a banda de degustar arròs, carn a la brasa, macarrons pels més petits i gelats de postres, el club organitzarà altres activitats paral·leles. Les instal·lacions estaran obertes a disposició dels assistents i es podran organitzar diversos partits. Com que el format serà amè i distès, es demanarà a les famílies que portin taules, cadires i coberts per menjar, a l'estil d'un pícnic. El menú inclou tota la resta (pa, begudes, cafè i postres). En cas de pluja, el dinar se celebrarà al pavelló del Club Patí Vic.