30.05.2016

Albert Cámara deixa la banqueta del primer equip

Benvolguts jugadors, directius, companys, aficionats i amants del futbol vigatà,

M’adreço a vosaltres per comunicar-vos en primera persona que la temporada vinent ni en Pau Jiménez, la persona que m’acompanya en la direcció tècnica, ni jo mateix continuarem al capdavant del primer equip de la Unió Esportiva de Vic. En aquestes línies intentaré sintetitzar els motius que m’han conduït a prendre una decisió en aquesta direcció i us traslladaré el meu sincer agraïment per tot el suport i enorme estima que he rebut des que vaig trepitjar per primer cop la gespa del Municipal ara fa tot just cinc mesos.

Escollir un camí que no passa per continuar entrenant el Vic no ha estat senzill ni fàcil. En Pau i jo vam arribar al Municipal a principis d’any, però hem tingut el temps suficient per encomanar-nos de la passió que els vigatans sentiu pel futbol i per l’esport. Ens heu fet partícips de l’amor que professeu a la vostra ciutat i al club que la representa pels estadis de tot el país. Hem conegut de primera mà un equip de professionals i una massa social extraordinaris pel seu compromís i determinació a l’hora de tirar endavant un projecte il•lusionant i ambiciós en uns moments difícils. De fet, és la convicció que desprèn la gent del Vic el que ens va convèncer de posar-nos al capdavant de l’equip.

En aquest temps també hem tingut l’oportunitat de treballar al costat d’uns jugadors fantàstics, d’una qualitat tècnica i humana enormes. La seva vàlua està composta de dos ingredients fonamentals: l’arrelament al club i la passió pel futbol. En cada entrenament i en cada partit ens han demostrat una increïble capacitat de treball i de superació, i una germanor immensa que ens ha permès teixir una plantilla cohesionada internament i propera a l’afició.

Ens ho heu posat molt fàcil. L’adaptació va ser immediata perquè la predisposició de tots els actors bàsics per al correcte funcionament de l’equip ha estat sempre excel•lent. Gràcies a això hem reconduït la situació de partida i hem situat el Vic a la zona noble de la classificació, allà on la seva història li reclama estar. I ho hem fet junts, treballant braç a braç. Hem après molt de tots vosaltres. Heu deixat una petja inesborrable que farà que recordem el vostre club i la vostra ciutat com una llar que ens mantindrà les portes obertes en el futur.

Per acabar, només us demano que no renuncieu mai als principis que defineixen la vostra identitat. La identitat vigatana.

Moltes gràcies per tot.

Rebeu una afectuosa abraçada,