29.05.2016

El Vic tanca la temporada amb una victòria

El Vic va posar el punt i final a la temporada 2015-2016 dissabte al camp de la Molletenca. El conjunt ausetà no es jugava les garrofes al Municipal de la Zona Sud perquè ja fa dues jornades que ha certificat la permanència. Als locals, descendits matemàticament des de finals del mes d'abril, tampoc els urgia sumar. El duel enfrontava l'orgull dels dos equips i la voluntat dels jugadors d'acomiadar el curs amb una victòria. El Vic, més ordenat i molt superior al llarg dels 90 minuts, es va acabar enduent els tres punts gràcies a un solitari gol de Peque.

En un clima de germanor alimentat per les dues aficions, que van animar plegades, tot tenia regust de comiat. Tant a la plantilla de la Molletenca com a la osonenca hi haurà canvis de cara l'any vinent, i ambdos equips tenien la percepció que era una bona oportunitat de gaudir del futbol amb els seus companys per última vegada aquesta temporada. Cap dels dos conjunts va sortir a mossegar ni va imprimir massa ritme al duel. El Vic va controlar el joc des del primer minut i va gestionar la possessió de l'esfèrica al seu gust. La Molletenca es limitava a defensar-se, relativament ben ordenada al darrere.

Puigdesens va avisar amb dues rematades des de l'àrea petita abans de la mitja hora de joc, però li va faltar encert per concretar. Les inconcrecions ofensives es van dissipar de la mà de Peque. La seva màgia va aparèixer al minut 33 per desencallar la situació. El catalitzador vigatà va enviar l'esfèrica al fons de la xarxa amb un tret precís que va superar el porter local. El gol va esperonar la Molletenca, que va despertar del letargi i es va apropar amb més insistència a la porteria de Reig. Els locals van intentar inquietar-lo amb un parell de córners consecutius mancats de pólvora.

A la represa, el Vic va contemporitzar amb el joc, controlant-lo i evitant sobresalts. Puigdesens, un dels homes vigatans més incisius en el partit d'ahir, va poder ampliar distàncies en dues ocasions molt clares que el porter local va desbaratar. Al límit del temps reglamentari, Torné també va tenir el segon gol a les seves botes, però es va topar novament amb una bona intervenció de l'enguantat blanc-i-blau. Sense encert, el Vic es va conformar amb l'avantatge mínim i va sumar tres punts més per liquidar la temporada i certificar una gran segona volta. A partir d'avui, tots els esforços se centren en tancar una plantilla competitiva pel curs vinent.