26.05.2016

Abaixem el teló

El Vic tanca la lliga aquest dissabte a Mollet (17h) contra un rival descendit a la Segona Catalana des de fa moltes jornades, el Molletenc. La temporada 15-16 abaixa el teló amb el bon regust de boca que ha deixat l’equip en aquesta segona volta, coincidint de ple amb l’arribada d’Albert Cámara i Pau Jiménez. La bona feina des de la banqueta i la unió del vestidor -tant dins com fora del camp- han fet que l’equip no hagi patit angoixes d’última hora per mantenir la categoria. Els vigatans han signat una segona volta notable, fet que els ha permès ser el quart millor equip de la segona part de curs. En resum, el Vic ocupa ara mateix una còmoda novena posició, amb 49 punts, i voldrà acabar el curs com més amunt millor.

El partit és intranscendent en termes rellevants, i és per això que tots dos equips van sol•licitar a la Federació avançar el matx: la resta de la jornada és disputarà diumenge a les 12, en horari unificat. Després de sumar 9 dels darrers 12 punts, amb victòries de mèrit contra l’Horta i el Manresa, el Vic intentarà assaltar el Municipal de la Zona Sud i endur-se els tres últims punts en joc per poder aspirar a la setena plaça definitiva en l’engraellat. Hèctor es perdrà el matx per sanció, mentre que no es descarta la participació d’Isma, que s’ha perdut els darrers compromisos per una lesió al camp del Girona B. Pot ser també el comiat d’Albert Santanera com a jugador del Vic.

El Molletenc només ha aconseguit sumar dues victòries en tot el curs. Ni tan sols el relleu a la banqueta va resultar suficient per intentar remuntar una situació molt complicada ja a les acaballes de la primera volta. José Linares va substituir Antonio Filgaira, però un inici de competició funest i el seixanta-set gols encaixats han fet impossible cap revifalla. Malgrat tot, el Molletenc ha demostrat un esperit indomable i no ha renunciat mai a complicar la vida als seus rivals. Precisament, la setmana passada no donava el braç a tòrcer al Xevi Ramon de Vilassar fins al minut 95. Pendents de l’última jornada i de descensos compensats, Abadessenc i L’Escala acompanyaran els vallesans a Segona Catalana.

El Vic lluitarà per arribar a la xifra dels 52 punts en un camp ben amenitzat per la bona germanor entre totes dues aficions, que de ben segur posarà la nota de color a la cloenda de competició. A partir de dilluns, començarà la planificació de la propera temporada.