26.05.2016

Ignasi Puig, nou president de la Fundació UE Vic

El Patronat de la Fundació UE Vic va decidir ahir nomenar Ignasi Puig nou president de la institució. Puig assumeix el càrrec després que el fins ara màxim responsable del club, Juli Espina, hagi presentat la dimissió per motius professionals i personals. El nou president de la Fundació compatibilitzarà les funcions d'aquesta responsabilitat amb les atribucions que ja tenia com a director executiu de l'entitat.

Puig ha estat vinculat a la Fundació UE Vic des dels seus inicis, al costat dels altres tres grans impulsors del projecte, Juli Espina, Anna Maria Carbonell i Ramon Carrascal. El Patronat va agraïr a Espina la seva tasca com a president de la institució al llarg d'aquest primer any de funcionament i va encomanar a Puig el repte de mantenir la Fundació en la trajectòria de creixement que ha enfilat des de la seva creació. No hi ha altres canvis a l'organigrama, que manté a Carbonell com a vicepresidenta i a Carrascal com a director Esportiu.