20.05.2016

El Campus d'Estiu de la Fundació UE Vic inclourà sessions en anglès

La Fundació UE Vic posarà en marxa a finals de juny la primera edició del Campus d'Estiu del club. El certamen és obert a nois i noies d'entre 5 i 14 anys. Les inscripcions per participar-hi ja estan disponibles i es poden formalitzar a les oficines de l'entitat. El Campus, que tindrà lloc als camps de l'Estadi de Futbol Municipal de Vic, arrencarà el 27 de juny i s'allargarà durant cinc setmanes, fins el 29 de juliol. Les sessions començaran a les nou del matí i s'acabaran a la una del migdia. Amb l'equip tècnic de la Fundació UE Vic, els participants aprendran a jugar a futbol, milloraran la seva tècnica i adquiriran altres competències a través de la pràctica esportiva.

Dues de les cinc sessions setmanals seran en anglès. Els entrenadors donaran les consignes en aquesta llengua per estimular-ne l'aprenentatge i s'adaptaran al nivell que tinguin els esportistes. La Fundació és la primera institució de la comarca que decideix incorporar l'anglès a les sessions. "Volem demostrar que l'esport és una eina que ens permet aprendre moltes altres coses", explica el director Esportiu de l'entitat, Ramon Carrascal, que creu que les consignes en anglès dels tècnics "ajudaran els nois i noies a adquirir vocabulari i deixar-se anar".

Aquesta no és, però, l'única particularitat del Campus. Al llarg de les cinc setmanes d'activitats passaran pel Municipal personatges rellevants del món de l'esport català i estatal per explicar la seva experiència als participants. A més, els esportistes aniran dos cops per setmana a la piscina a fer diversos tipus d'activitats lúdiques i formatives. Les sessions de futbol seguiran el patró de la metodologia esportiva de la Fundació, que combina l'aprenentatge tècnic i tàctic amb l'assumpció d'una sèrie de valors transversals que el club considera fonamentals.