13.05.2016

A la caça de 3 punts més a la frontera

El primer equip afronta, aquest diumenge, el desplaçament més llarg de la temporada per jugar a partir de les cinc de la tarda contra La Jonquera. Tots dos conjunts arriben en un bon moment de joc i resultats, i això fa preveure un duel lluït a la gespa natural de Les Forques. El partit és especialment important per als locals, que -després de complir el pronòstic i desfer-se del Molletense en partit recuperat aquest mateix dimecres- tornen a estar en plena lluita per a l’ascens a Tercera.

Amb la tranquil•litat que transmet la xifra dels 46 punts, els homes de Cámara i Jiménez intentaran perllongar la ratxa de victòries (Girona B i Horta) per grimpar encara més en la taula classificatòria, ara que només queden tres jornades per disputar. El gran joc exhibit diumenge passat al Municipal contra l’Horta confirma que l’equip es troba en bon estat de forma i en plena dinàmica positiva. Per tant, no resulta gens descabellat pensar que l’assalt al feu fronterer no és cap quimera. Amb la salvació pràcticament assegurada, el Vic voldrà acabar la temporada com més amunt millor, amb els màxims punts possibles en el caseller. En l’apartat de baixes, Puigdesens haurà de complir partit de sanció per acumulació de grogues, mentre que Peque tornarà a l’onze després de perdre’s el duel contra l’Horta. En el partit de la primera volta, vigatans i jonquerencs empataven (1-1) amb un gran gol en planxa d’Èric Gómez.

Per la seva banda, La Jonquera d’Àxel Vizuete ha fet una campanya notable que fins i tot li ha permès liderar la classificació durant alguna jornada. Molt compactes en defensa i amb Bassols com a gran referent a davant, La Jonquera practica un joc directe i demolidor que li ha donat bons resultats. En principi, no apareixien en cap travessa per a la lluita per l’ascens, però a manca de tres partits només tres punts els separen de la plaça de promoció. La setmana passada, patien una derrota lògica però ajustada al camp del Vilassar, actual líder de la categoria. Els altempordanencs saben que la victòria és imprescindible si volen continuar en la carrera cap a l’ascens. Vizuete no podrà comptar amb Gerard Muñóz, sancionat.

Un duel de pronòstic incert que de ben segur donarà ales a qui en surti guanyador. Amb el deures pràcticament fet, el Vic mirarà d’imposar el seu estil de joc en un camp de dimensions reduïdes on l’encert puntual farà decantar la balança d’una banda o una altra.