06.05.2016

Plantarem cara!

Després de la gran victòria contra el Girona B a domicili –pal•liativa i que val el seu pes en or-, el Vic afronta el partit contra l’Horta amb una tranquil•litat relativa que ha aplanat molt el camí cap a la permanència, objectiu irrenunciable de l’equip. L’Horta arriba com a segon classificat i necessita sumar els tres punts com sigui, si no vol que Vilassar, Sants i La Jonquera li agafin una distància potser insalvable en aquestes alçades de competició.

Amb 43 punts, els homes de Cámara i Jiménez voldran aconseguir una altra victòria de prestigi i donar una alegria a l’afició en el penúltim partit de la temporada com a locals. Convé assegurar la permanència matemàtica com més aviat millor: és per tot això que el Municipal ha de ser el fortí que doni ales i insufli aquell punt extra d’energia ara que les lesions s’han acarnissat amb l’equip de forma virulenta.

A les conegudes baixes de llarga durada de Carrascal i Jaume (pendents de quiròfan), s’hi ha de sumar Isma, que es va trencar diumenge passat a Sant Ponç i s’ha acomiadat de la temporada. Per acabar-ho d’adobar, Peque – de llarg, l’home més resolutiu i en forma de la plantilla – no podrà jugar contra l’Horta per sanció. Per intentar suplir tot aquest reguitzell d’infortunis, ahir es va tancar el fitxatge d’Eudald Andrés, procedent del Pubilla Casas, i que arriba per ajudar l’equip en aquest últim tram de lliga.

Per la seva banda, l’Horta de Xavi Molist arriba amb l’etiqueta de favorit per a l’ascens a Tercera Divisió. Molist, un gran rodamón del futbol, afirmava – a finals de la primera volta als micròfons d’Esports en Xarxa- que l’Horta estaria a dalt a les darreres jornades per aconseguir l’anhelat ascens. De fet, els del Feliu i Codina ho estan aconseguint, però el seu rendiment baixa molts enters lluny del seu feu. Derrotes al camp de l’Abadessenc, La Jonquera o l’Andorra en són bons exemples. En la primera volta, per contra, l’Horta no va donar cap opció als vigatans i es van imposar còmodament (2-0).

Xoc molt interessant entre dos equips en bona dinàmica que pretenen fer un altre salt qualitatiu i numèric en la classificació per assolir objectius diferents.