04.05.2016

El psicolèg esportiu Pep Marí parlarà a la Fundació de l'actitud dels pares al camp

El reconegut psicòleg esportiu Pep Marí oferirà dilluns vinent la conferència 'Ser només pares' al Centre Cívic Can Pau Raba de Vic. La xerrada, que començarà a dos quarts de vuit del vespre, és oberta a tothom i s'emmarca en el Programa de Conferències Pedagògiques que organitza la Fundació UE Vic per estimular la transferència de coneixement en l'àmbit de l'esport.

Marí parlarà del comportament dels pares i les mares als camps de futbol. El psicòleg reflexionarà críticament sobre les pautes d'actuació que haurien de seguir les famílies dels esportistes als estadis per contribuir al desenvolupament humà i tècnic dels seus fills i filles. La xerrada tancarà el cicle d'activitats de l'Escola de Pares i Mares de Vic, que organitzen anualment les AMPA de la ciutat per aprofundir en aquelles qüestions que afecten l'educació dels joves.

Marí és llicenciat en psicologia i màster en psicologia de l'esport per la Universitat Autònoma de Barcelona i excap del Departament de Psicologia de l'Esport del CAR de Sant Cugat. Actualment col·labora amb la Fundació UE, que ha ajudat a programar la seva xerrada per tancar el cicle de l'Escola.