03.05.2016

Els prebenjamins, els benjamins i els alevins visiten el camp Nou per jugar contra el Barça

El cap de setmana va tenir un regust especial per als jugadors més joves de la Fundació UE Vic. Els quinze esportistes dels dos equips prebenjamins, els deu del Benjamí i la vintena que conformen la plantilla dels dos alevins van visitar dissabte les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Després de conèixer el Camp Nou, el Museu del Barça i el Palau Blaugrana, els jugadors de la Fundació es van enfrontar als equips culers de la seva categoria.

Més enllà dels resultats, els joves de la Fundació van poder gaudir d'una experiència "extraordinària", en paraules del director Esportiu de la Fundació, Ramon Carrascal, que va acompanyar els cinc equips que es van desplaçar fins les immediacions del Camp Nou. Al costat de la delegació vigatana, formada per cinc tècnics, una trentena de jugadors i una quinzena de famílies, Carrascal va seguir la jornada, que va valorar de manera molt "positiva".

Cada equip de la Fundació va jugar contra el rival blaugrana de la seva categoria en un duel amistós. Els partits es van disputar a les instal·lacions que el futbol base del Barça té al costat del Miniestadi, molt a prop del Camp Nou.

L'ESCOLETA DEBUTA EN UN TORNEIG
I mentre els jugadors d'entre 7 i 13 anys s'enfrontaven al Barça, els més petits de la Fundació, els nois de l'Escoleta, debutaven en un torneig al camp municipal de Palau Solità i Plegamans. El conjunt vigatà va oferir una gran imatge i va jugar contra equips de tot Catalunya de la seva mateixa categoria, oberta a nens i nenes de menys d'entre quatre i sis anys.