25.04.2016

Els resultats del cap de setmana

La darrera jornada del mes d'abril ha deixat un bon sabor de boca a la majoria d'equips de la Fundació UE Vic. Amb l'excepció del Juvenil, que va oferir una gran imatge en el seu partit dissabte però que no va poder guanyar, tots els equips del club han sumat almenys un punt aquest cap de setmana. El primer equip de la UE Vic i el filial van segellar l'empat en els seus repectius duels. Els de Cámara van veure com el Martinenc els igualava un gol de Peque al darrer suspir (1-1), mentre que els de Toni Luna van rascar un punt de la visita del Voltregà al Municipal (2-2).

Els alevins han tancat un cap de setmana esplèndid. L'A va retrobar-se amb la victòria després de guanyar el Tona a domicili per un contundent 3 a 8. El B va imposar-se a l'OAR a casa en el derbi de la ciutat. Els alevins de primer any van derrotar els seus rivals vigatans per 8 a 3 i van aconseguir així escalar llocs en la taula fins a situar-se a la tercera posició.

En la mateixa línia, el Cadet i l'Infantil van acomiadar l'abril amb dues golejades que els reforcen anímicament i els catapulten a la graella. Els de Martí Creus i Gerard Crespi van guanyar el Solsona al Municipal amb una gran solvència. El 8 a 0 final és un bon reflex de la superioritat del conjunt vigatà, que ha recuperat el camí de les victòries. També dissabte i a casa, l'Infantil es va imposar amb contundència al Riudeperes (5 a 0). D'aquesta manera, els ausetans tornen a sumar de tres en tres després de diverses jornades empatant.