18.04.2016

Els resultats del cap de setmana

El cap de setmana passat no va acompanyar els equips de la Fundació UE Vic, que van veure com la majoria dels enfrontaments se'ls escapaven. La darrera jornada, en canvi, ha estat més propícia per a gairebé tots els conjunts. El futbol formatiu ha estat, d'aquesta manera, la cara de dos dies que, en canvi, no han estat rodons per al primer equip del Vic i el seu filial.

Diumenge al matí, a Tona, els homes d'Albert Cámara van aconseguir endur-se un valuós punt del derbi comarcal. Després d'una primera meitat ensopida, sense gols, Peque va avançar els vigatans superada l'hora de partit. L'alegria, però, va durar ben poc als de la capital, que van veure com el Tona igualava el duel aprofitant un desajust defensiu. Malgrat que el tram final de partit va ser trepidant, el marcador ja no es va moure i el Vic va sumar un punt amarg que no el va de deixar del tot satisfet.

Menys sort va tenir en cara el Vic B, que va caure golejat al camp del Roda de Ter per 0 a 6. El filial vigatà va fer una bona primera meitat davant un dels rivals més complicats de la categoria i va arribar al descans amb un ajustat 1 a 0 al marcador. A la segona part, però, el Roda va ser molt superior. En un quart d'hora fatídic, els locals van perforar tres cops la porteria del Vic i van encarrilar una victòria que acabarien rematant amb dos gols més al tram final. Amb aquesta nova desfeta, els de Toni Luna estan situats en zona de descens i ja fa tres mesos que no guanyen.

La cara de la jornada va ser el futbol formatiu. Els equips de la Fundació van respondre amb encert als reptes del cap de setmana. El Juvenil va guanyar el Vilomara a casa per 4 a 3 i es va retrobar d'aquesta manera amb el camí de la victòria. Els homes de Sanmartí i Duran no han dubtat mai de les seves possibilitats i dissabte ho van demostrar fent un duel extraordinari que van decidir amb un gol al minut 86.

Els prebenjamins van viure una jornada maniquea. L'A va derrotar amb una gran solvència al Ribes a casa i va segellar una important victòria per 11 a 2. El B, en canvi, no va poder endur-se cap punt de la seva visita al camp del Ripollès. Els locals es van imposar per un ajustat 3 a 2 als vigatans, que van fer un bon partit. El Benjamí de Sergi Vilalta tenia descans aquest cap de setmana i no va jugar.

Els alevins també van oferir una bona imatge. L'A de Crespi i Domènech va treballar de valent per sumar tres punts en la seva visita a Moià. Els vigatans van remuntar un 3 a 0 en contra i es van acabar emportant el duel per 3 a 7 de manera èpica. El B, per la seva banda, no va aconseguir la victòria, però va treure suc del seu partit al camp del Torelló. Els nois de la Fundació van segellar un meritori empat a quatre que els permet continuar sumant punts.

En la mateixa línia, l'Infantil va empatar a un a Castellterçol. El partit va ser travat i els vigatans es van haver d'esmerçar a fons per emportar-se un puntet molt valuós. El partit del Cadet a Sallent, que va tancar la jornada diumenge, també va acabar en taules: els de Creus i Crespi van contrarestar els gols dels locals i van situar el 2 a 2 final al marcador.